Samsung UE55F6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Greetje1966 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

We zijn nu ruim een week in het bezit van de Samsung UE55F6400 en erg tevreden. De tv is erg gemakkelijk te bedienen. Het gebruik van de afstandsbedieningen wijst zich vanzelf. Beeld en geluid zijn prima. Het enige minpunt wat ons betreft is de chroomen kruisvoet, maar dit lossen we op door de tv op te hangen. Conclusie: voor ons gezin is deze tv een prima keuze.

steviebunker 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

We hebben al een vroeger model van deze samsung tv en zijn daar erg tevreden over.het beeld is superscherp en het geluid is heel erg goed hij hangt bij ons aan de muur en heeft een mooie vormgeving.

Obiwankanobi 07-02-2014

Voor ons een hele voor uitgang naar de oude PHilipps breedbeeld met 50 Hz
Het geluid is een stuk beter het benaderd de home cinemaset

Fam. Tulu 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Wij zijn zo blij met onze nieuwe Samsung tv.
Hiervoor hadden we een hele kleine tv met nog een ouderwetse kast erachter.
Dus dit was een hele openbaring.
Ik, mijn man, en ook onze 2 kindjes zijn er super blij mee.
Alle opties die erop zitten kwa internet en 3d en het gewone tv kijken, de tv staat ineens veel meer aan als van te voren :)

geitenhouder 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Een goed helderbeeld, is makkelijk in te stellen. Kijkt super zeker als je nog de oude tv gewent bent

Rob en Nelleke 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Super mooi beeld en ondanks het mega formaat, geen negatieve blikvanger, mooie vormgeving. Een aanwinst in onze woonkamer

Kishen23 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Geweldige tv. Eerst kreeg ik problemen met de module. Toen heb ik gelijk van samsung via de chat juiste info gekregen en het werkte meteen. Super tevreden, geweldig beeld en kwaliteit. 3D nog maar klein beetje gebruikt ziet er ook geweldig uit. Verder is de smart hub geweldi.g

ruud de Kijker 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

De geluidskwaliteit laat te wensen over. In veel gevallen over de versterker laten lopen. Beeldkwaliteit compenseert veel Opvallend gode kwaliteit. De mogelijkheden nog niet allemaal geprobeerd, alleen gebruik afstandsbediening is niet geweldig, omdat toch teruggegrepen moet worden naar UPC afstandsbediening om zenders te zappen (UPC gebeld en dat werd bevestigd). Had gedacht dat smart-TV ook een afstandsbediening zou hebben die die van UPC overbodig zou maken. Dit geeft beperking in gebruiksgemak. De vormgeving isredelijk standaard.

Derk-jan Hofstee 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Mooie led tv uit de doos eenvoudig te installeren.
Prachtig beeld, voldoende mogelijkheden en eenvoudig in gebruik.
Geluid is iets minder maar voldoende.

Tot nu toe zeer tevreden

Brenda42 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Wat een prachtige televisie. Haarscherp beeld. Geluid uit de boxen van de TV is wel best wel goed. In combinatie met een Samsung Soundbar echter geweldig!
Aansluiten ging ontzettend simpel.

Wim Alkmaar 03-02-2014

prima prijs/kwaliteitsverhouding
ruimschoots voldoende mogelijkheden om beeld en geluid naar eigen voorkeur in te stellen.

ronaldB53 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

installatie was enorm makkelijk. het is een vraag/antwoord spel. ook de afstemming met andere randapparatuur (zoals mn Bose system) is prima te doen.

Willem van Essen 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Mooi toestel, makkelijk in gebruik als je er eenmaal voor gezeten hebt om alles uit te proberen.
Geluid is goed maar we hebben er toch een surround systeem op aangesloten.

BryanS4 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Zeer mooie en strak vormgegeven tv van Samsung. Kraakhelder beeld. Alleen ben ik nog veel bezig met de mooiste beeldinstellingen te krijgen. Gebruik de tv op uiteraard tv op te kijken maar ook als scherm voor mijn pc (gaming) werkt allemaal fantastisch. Met de Samsung Galaxy S4 en Samsung Note 10.1 kun je ook heel makkelijk foto's en video's met de tv streamen via AllShare. En screen mirroring werkt ook ranzend snel. Scherm van je telefoon of tablet wordt dan mooi weergegeven op de tv.

npbosch 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Installeren is een eitje. Digitale mogelijkheden zijn onvoorstelbaar. Smart TV, 3D, APPS, te veel om op te noemen.
Er moet alleen nog een harde schijf aan gehangen worden om programmas op te kunnen nemen

Ouday83 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Voor dat bedrag ben ik onwijs tevreden met het kwaliteit van het beeld, geluid en opties en aansluitingen!!! deze tv heeft alles behalve een webcam!

Voor de rest is het een top toestel

espetho2411 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

ziet er helemaal top uit. Mooi beeld en geluid. Instellen na uitpakken was prima te doen. Zijn hier naar aller waarschijnlijkheid heel tevreden over. Kan hier echter nog weinig over zeggen. Hebben de tv vandaag pas ontvangen

roland2912 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

meteen al helder en feller beeld het geluid is optimaal. via tv makkelijk kanalen in te stellen de touchscream app is wel even wennen met gebruiken

Eric Smeets 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Pas 1 dag in bezit. Het aansluiten ging zeer gemakkelijk. De beeld en geluid kwaliteit is goed. Nog niet alles kunnen uitproberen, maar ik verheug me er op om de vele mogelijkheden te gaan uitproberen.

hemmer02 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Mooie LED TV ter vervanging van mijn 3 jaar oude Samsung 40 inch. Veel meer mogelijkheden door de smart hub dan mijn vorige televisie en verbruikt nog minder stroom ook. Beeldkwaliteit is erg goed! 3D geeft rustig en scherp beeld en is minder vermoeiend dan in de bioscoop. In het begin wel iets last van backlight bleeding, maar na het calibreren van het beeld is dit nagenoeg niet meer zichtbaar. Geluid is redelijk, maar ik kijk meestal toch films, series en muziekzenders via mijn home cinema system.

danjoo 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Gister de UE55F64000 aangeschaft.
Direct bij aankomst thuis de tv uitgepakt, voet eronder en neergezet.

De installatie verliep vlekkeloos en in 8, 9 stappen wordt je het proces doorgeleid. Hierbij wordt direct ook de Smart afstandsbediening ingesteld om de mediabox van Ziggo te bedienen. Super handig. En ook WiFi is meteen ingesteld.

Na installatie kom je in het Smart Hub gedeelte en worden direct alle mogelijkheden van deze tv tentoongesteld. Ik had niet verwacht dat door de mediabox de televisie zenders worden meegenomen in het advies gedeelte van de Smart Hub. Toch wel.

We zijn werkelijk verbaasd van alle mogelijkheden.
Na kort bladeren door alle menu's, "gewoon" televisie gaan kijken.

Werkelijk waar een prachtig beeld en het geluid is ook goed voor zo een platte televisie.

We zijn echt blij dat we toch weer voor een Samsung hebben gekozen. Ondanks dat we ook andere mogelijkheden hebben bekeken omdat we niet weg zijn van de X-voet. Vandaar ook een iets lager cijfer voor de vormgeving.

Nu het weekend optimaal gebruiken om alle opties en features te ontdekken.

Markus1981 23-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Groot scherp scherm met veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen. Handig te installeren en wifi werkt fantastisch.
Een televisie om van te dromen. SUPER!!

jeroen 1965 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

PERFECTE TV MOOIER DAN MIJN VORIGE PLASMA MAKKELIJKE BEDIENING MOOI 3D BEELD LICHT IN GEWICHT GOEDE BIJGELEVERDE 3D BRILLEN

Rexpontius 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Dit is mijn vierde Samsung TV en bevalt uitstekend.
Vormgeving is fantastisch en de bediening is veel gebruiksvriendelijker dan andere (soms veel duurdere) merken.

Volgende TV wordt zeker weer Samsung

Po1212 18-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6400AW

Het beeld heeft een goede scherpte. De geluidskwaliteit is minder, daarom is een versterker een goede optie om het geluid te verbeteren. Verder heb ik nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Internetverbinding verloopt goed.